Tvorba newsletterů
Emailing od profesionálů
Email marketing může přinést vysoké tržby. Nejen u eshopů. Správný emailový marketing pracuje neustále na nových a nových datech a stále testuje, co přináší více peněz. Pokud ještě nemáte svou vlastní databázi klientů, nezoufejte. Začít sbírat kontakty můžete prakticky kdykoliv a pak je to jen otázka času, než bude databáze dostatečně velká.
Emailový marketing je přímý marketingový nástroj, který využívá email k propagaci produktů nebo služeb. Je dlouhodobě nejziskovějším marketingovým nástrojem – studie ukazují, že za 1 utracený dolar na email marketing můžete získat 36 až 40 dolarů zpátky. Nejen proto by emailové kampaně měly být součástí vašeho marketingového plánu. Emailing pomáhá zvyšovat povědomí o vaší značce, představuje zákazníkům nové produkty, služby nebo akční nabídky a buduje s nimi vztah v obdobích mezi nákupy. Newslettery je možné segmentovat a vy tak můžete sdělovat informace specifické demografické skupině nebo pohlaví, na které chcete cílit.
Newslettery jsou skvělé v tom, že nutí adresáty k určité akci – email jim zůstane v schránkách dokud ho neotevřou, nesmažou nebo nearchivují. Tyto momenty poskytují příležitost k oslovení zákazníků pomocí lákavého titulku zprávy nebo silné výzvy k akci (CTA). Rozesílka těchto sdělení může být automatizována a chodit v určitých momentech určitým lidem. Správný emailový marketing pracuje neustále na nových a nových datech a stále testuje, co přináší více peněz. Pokud ještě nemáte svou vlastní databázi klientů, nezoufejte. Začít sbírat kontakty můžete prakticky kdykoliv a pak je to jen otázka času, než bude databáze dostatečně velká. Následně je poměrně snadné sledovat a vyhodnocovat výkonnost kampaní.
Email marketing byste měli používat k vylepšení všech marketingových kanálů, včetně sociálních sítí. Emailové kampaně mohou přispívat k zlepšení konverzí z příspěvků na sociálních sítích, protože nejsou ovlivněny aktualizacemi algoritmů. Váš email se do schránky adresáta ve většine případů dostane (pokud ho emailový klient nevyhodnotí jako spam) a pak je jenom na vás, jaký jazyk komunikace se svými zákazníky zvolíte. Jak již bylo spomenuto, nejdůležitější je lákavý titulek a následně poutavý text a hezké grafické prvky.
Emailový marketing je přímý marketingový nástroj, který využívá email k propagaci produktů nebo služeb. Je dlouhodobě nejziskovějším marketingovým nástrojem – studie ukazují, že za 1 utracený dolar na email marketing můžete získat 36 až 40 dolarů zpátky. Nejen proto by emailové kampaně měly být součástí vašeho marketingového plánu. Emailing pomáhá zvyšovat povědomí o vaší značce, představuje zákazníkům nové produkty, služby nebo akční nabídky a buduje s nimi vztah v obdobích mezi nákupy. Newslettery je možné segmentovat a vy tak můžete sdělovat informace specifické demografické skupině nebo pohlaví, na které chcete cílit.
Newslettery jsou skvělé v tom, že nutí adresáty k určité akci – email jim zůstane v schránkách dokud ho neotevřou, nesmažou nebo nearchivují. Tyto momenty poskytují příležitost k oslovení zákazníků pomocí lákavého titulku zprávy nebo silné výzvy k akci (CTA). Rozesílka těchto sdělení může být automatizována a chodit v určitých momentech určitým lidem. Správný emailový marketing pracuje neustále na nových a nových datech a stále testuje, co přináší více peněz. Pokud ještě nemáte svou vlastní databázi klientů, nezoufejte. Začít sbírat kontakty můžete prakticky kdykoliv a pak je to jen otázka času, než bude databáze dostatečně velká. Následně je poměrně snadné sledovat a vyhodnocovat výkonnost kampaní.
Email marketing byste měli používat k vylepšení všech marketingových kanálů, včetně sociálních sítí. Emailové kampaně mohou přispívat k zlepšení konverzí z příspěvků na sociálních sítích, protože nejsou ovlivněny aktualizacemi algoritmů. Váš email se do schránky adresáta ve většine případů dostane (pokud ho emailový klient nevyhodnotí jako spam) a pak je jenom na vás, jaký jazyk komunikace se svými zákazníky zvolíte. Jak již bylo spomenuto, nejdůležitější je lákavý titulek a následně poutavý text a hezké grafické prvky.
Proč posílat newsletter?
Emailový marketing je přímý marketingový nástroj, který využívá email k propagaci produktů nebo služeb. Je dlouhodobě nejziskovějším marketingovým nástrojem. Nejen proto by emailové kampaně měly být součástí vašich marketingových aktivit. Email marketing pomáhá zvyšovat povědomí o vaší značce, představuje zákazníkům nové produkty, služby nebo akční nabídky a buduje s nimi vztah v obdobích mezi nákupy. Newslettery je možné segmentovat a vy tak můžete sdělovat informace specifické demografické skupině nebo pohlaví, na které chcete cílit.
Náš newsletter
Kreativní tým naší digitální agentury vám navrhne emailové kampaně na míru. Napsat text a poslat můžeme pro řadu typů emailů – uvítací emaily, newslettery, sezónní emaily, pozvánky nebo remarketingové emaily. Vymyslíme pro vás titulky, které nalákají k otevření a texty, které si vaši zákazníci přečtou až do konce. Nafotíme pro vás profesionální produktové fotografie a natočíme videa, které dodají vaším newsletterům šťávu.
Naše šikovná grafička Barča pro vás navrhne designové infografiky, bannery nebo ilustrace, které předvedou vaše produkty a služby v celé své kráse. Při tvorbě newsletterů se řídíme čtyřmi důležitými zásadami: čtivost, příběh, personalizace a výzva k akci. Newslettery od nás neunudí zákazníky k smrti. Naopak, podají jim informace nenucenou a snadno stravitelnou formou a zaujmou příběhem značky nebo akční nabídkou. Zacílíme je přesně na ty zákazníky, kteří mají největší potenciál produkt nebo službu koupit nebo se na váš web nebo e-shop vrátit pro opakovaný nákup. Domluvte si s námi nezávaznou schůzku, na základě které pro vás sestvíme nabídku emailingu přímo na míru.
Naše šikovná grafička Barča pro vás navrhne designové infografiky, bannery nebo ilustrace, které předvedou vaše produkty a služby v celé své kráse. Při tvorbě newsletterů se řídíme čtyřmi důležitými zásadami: čtivost, příběh, personalizace a výzva k akci. Newslettery od nás neunudí zákazníky k smrti. Naopak, podají jim informace nenucenou a snadno stravitelnou formou a zaujmou příběhem značky nebo akční nabídkou. Zacílíme je přesně na ty zákazníky, kteří mají největší potenciál produkt nebo službu koupit nebo se na váš web nebo e-shop vrátit pro opakovaný nákup. Domluvte si s námi nezávaznou schůzku, na základě které pro vás sestvíme nabídku emailingu přímo na míru.
Vytvořila společnost PS Works s. r. o.