Rollup

Co je rollup a na co se využívá?



Grafický Roll Up (často psaný jako RollUp) je přenosný stojan s velkoformátovou grafikou (reklamou). Vyroben bývá z odolných materiálů, aby bylo možné jeho využití  i venku. Nejčastěji se RollUpy používají na různých veletrzích, konferencích apod., kde jsou součástí stánku nebo prezentace produktu, služby či přednášky.


Jak by měl vypadat dobrý roll up?



Roll Up pro našeho klienta FK System
RollUp může plnit mnoho účelů.

Vždy jde o to, jaké je konkrétní využití vašeho RollUpu. Jinak bude vypadat pro přednášku, kde máte prostor představit sebe i svou firmu, jinak na veletrhu, kde musíte vyniknout mezi stovkami stánků.

V zásadě se ale dá říct, že dobrý RollUp je rozpoznatelný. Je dobré, aby na první pohled bylo patrné, co daná firma (osoba) dělá. K tomu se často v grafice používají různé asociace či fotky produktů

Dále je důležité reklamní sdělení, prodejní argument a nezapomenout na kontakt. Tím může být samozřejmě telefon či e-mail, ale v zásadě vždy by měl Roll Up obsahovat webové stránky. Někdy je vhodné na něj umístnit i QR kód s odkazem na web či nějakou podstránku, které se týká daná akce, kde rollup bude vystaven. To má poměrně velkou výhodu, že můžete přímo měřit, kolik lidí se dostalo na tuto podstránku právě přes QR kód na vašem RollUpu. 

A v neposlední řadě - dejte na svůj RollUp dobře viditelné logo. Nemusí (a možná by ani nemělo) být logo přes půl RollUpu, ale to samozřejmě závisí na mnoha různých věcech. 

Je dobré se na RollUpu držet firemních barev a případně i typické komunikace firmy. Stejně tak je důležitá kontrola textů. My vždy necháme texty projít přes naší copywriterku a následně ještě přes klienta, aby nedošlo k chybám ani gramatickým, ani faktickým. 

Nedávejte na RollUp příliš mnoho sdělení. Lidé zpravidla nechtějí číst mnoho textu a nemají na to v případě různých veletrhů ani čas.

A ještě jedna praktická věc - princip hierarchie - důležitější informace mají být vždy více vlevo nahoře, méně důležité pak směrem dolů (případně na pravé straně). Nejdůležitější věci jsou často napsány větším písmem či nějak zvýrazněné atd.


Proč si grafický návrh rollupu objednat u nás?



Jsme součástí marketingové agentury, která má široký a odborný tým. Víme, jak má působit reklama, víme, jak udělat kvalitní grafické výstupy a pracujeme jak pro velké korporáty, tak pro malé firmy. 

Grafiku (i marketing) vnímáme jako komplex. Proto se snažíme vždy udělat každou věc tak, aby zapadala do potřeb vaší firmy.

Umíme pracovat rychle a dodržujeme termíny. Naše grafička Bára udělá vše proto, abyste byli spokojení s výsledky její práce.

RollUp
RollUp může plnit i čistě informativní funkci.


Kolik stojí návrh Roll Upu? 

Cena grafického návrhu RollUpu se odvíjí od mnoha různých faktorů, zejména pokud máte specifické požadavky. Jestliže dodáte všechny grafické podklady (fotografie, texty, logo...) v požadovaných rozměrech, může být dodání grafických podkladů pro váš RollUp otázka 2-3 000 Kč, pokud máme vymýšlet texty, hladat něco ve fotobance apod., pak počítejte přibližně s 5 000 Kč. Je také ale možné, že si od nás necháte na váš RollUp nejen vymyslet kompletní kreativu včetně textů, ale také udělat fotky. Pak bude částka samozřejmě mírně vyšší. Ozvěte se nám, předejte informace a my vám práci přesně naceníme.





Kontaktujte
nás!


Vranovská 38
614 00 Brno


Vytvořila společnost